HOW TO SAVE A LIFE.

 
Idag har det vart en väldigt speciell dag efter skolan. Eftersom jag, Josefin och Filippa i min klass håller på med ett gymnasiearbete som handlar om barncancer, så var vi idag på sjukhuset och fick träffa på en familj med en flicka på 2 år som hade leukemi. Detta var otroligt känsligt, men samtidigt så sjukt intressant. Jag satt och lyssnade på varenda ord de sa och jag blev riktigt berörd. Detta är inte något som alla får göra, men vi fick chansen att göra det. Flickan var så himla söt och glad, något som var helt underbart. Ångrar verkligen inte att vi åkte dit. 
 
Nu ska jag snart krypa ner i sängen och kolla på Vampire Diares, har precis börjat kolla och är helt fast. Eftersom jag nu har kollat färdigt Gossip Girl, fick jag lov att börja på något nytt. Sweet Dreams, Amanda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0