10 SAKER OM DIG SJÄLV

 

1. Jag är en väldigt glad tjej med ett leende på läpparna. Jag får ofta höra av människor att jag ofta är väldigt glad och positiv.

 

2. Jag älskar att fota! Det är en hobby jag har men det blir inte ofta av att jag tar kort. Men jag älskar verkligen att ta ett par fina kort på vad som helst och sedan sitta och redigera tills jag är nöjd.

 

3. Jag är en riktig dålig förlorare. Jag vill alltid och det är verkligen alltid vinna.. Jag kan ta att man förlorar en match eller så, men gillar inte när man är ett lag och vissa inte kämpar överhuvudtaget, då blir jag arg och en riktig suris.

 

4. Jag kan börja grina till en film hur lätt som helst, det spelar ingen roll om det ens är sorgligt.

 

5. Jag älskar att träna. Just under själva träningen kan jag hata det, men känslan efter en hård och jobbig träning är så sjukt skön. Om man har haft en jobbig dag så kan träning vara en av de bästa sakerna att göra för att komma på andra tankar.

 

6. Jag tycker inte om att vara ensam. Jag vill alltid ha folk runt omkring mig, för då känner jag mig trygg.

 

7. Jag vill alltid göra saker ordentligt. Jag hatar att lämna in arbeten eller göra något halvdant, jag måste göra det riktigt ordentligt, något som är riktigt jobbigt med mig själv ibland för jag har svårt att bli nöjd med saker.

 

8. Även fast jag ofta är glad så blir jag väldigt lätt ledsen för småsaker. Jag gör ofta saker större än va de är och det är verkligen onödigt. 

 

9. Jag grinar jämt när jag skrattar! Något som är skitjobbigt och kan verkligen inte styra över det haha. Verkligen alltid när jag skrattar så kommer det tårar.

 

10. Jag älskar min familj och mina vänner oerhört mycket.

 

Kramar från Amanda. Ha en bra fredag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0