DIN ÅSIKT OM DIN KROPP OCH HUR BEKVÄM DU ÄR MED DEN

 
Helt ärligt så har jag ingen speciell åsikt om min egna kropp. Jag tror att det är svårt att någonsin bli helt nöjd med sin kropp. Jag är väldigt kort och har korta ben och är inte smal som en pinne, men jag är nöjd med mig själv. Jag skulle gärna ha vart lite längre och ha lite längre ben och kanske ha en snyggare mage och så vidare... Men om man ska gå runt och gnälla över sin kropp hela dagarna så sänker man bara sig själv. Jag skulle vilja ha lite mer vältränad kropp mot vad jag har nu och det skulle jag kunna få om jag bestämde mig för det.
 
Nu låter jag jag tråkig, men jag är faktiskt nöjd med mig själv, för det är såhär jag ser ut. Men jag kommer alltid att försöka bli lite mer vältränad och få mer muskler, men jag tänker inte sluta leva för det. Jag tänker vara en gottegris på helgerna och jag äter det jag vill, men såklart jag tänker på vad jag äter. Men att vara mer vältränad är nog inte bara jag som känner, men det är en dröm jag har. Jag vill någon dag vara riktigt vältränad och vara riktigt nöjd med mig själv. Men jag är självklart exakt lika nöjd över mig själv och min kropp idag. Jag är jag.
 
Kram Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0