SO MANY BOOKS, SO LITTLE TIME.

 
Såhär tråkigt har jag haft sen jag kom hem från skolan. Har pluggat matte, eller iallfall försökt. Så nu är jag helt slut i huvudet. Känns dock inte som att jag lärt mig någonting, för detta kapitel är något jag inte kan förstå mig på...
 
Imorgon blir det en fullspäckat dag. Går till skolan till så sent som klockan 5 och sedan bär det snabbt av hem för att sedan snabbt vända och åka på fotbollsträning. Efter träningen ska vi ha möte om årets säsong och sedan är det bara snabbt hem för att försöka hinna gå igenom lite matte, eftersom provet är på torsdag. Good luck till mig själv får jag allt ta och säga! Nu är det dags för sömn, Sweet Dreams, Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0