REMEMBER, THE VOICE IN YOUR HEAD WHOS TELLING YOU THAT YOU CAN'T MAKE IT IS A LIAR.



Nya träningskläder var precis vad jag behövde, de ni kan se på bilderna fick alltså hänga med mig hem efter skolan idag, alltihop under femhundralappen så satan vad nöjd jag är, det enda som behövs nu är nya springskor och springbyxor!
Imorgon står solning, ett gympass och relax på schemat innan skolan som börjar klockan ett med endast spanska, jäklar vad skönt! Ska skära upp lite frukt nu och mysa ner mig i sängen med serier. C YA! Ida.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilket gymnasium går du på och kan du berätta lite mer om hur sammanhålingen är, hur många ni är i din klass och hur mycket tid ni får till träning osv.. Jag ska snart välja och är lite osäker !:)

2013-01-07 @ 22:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0