RIGHT BY YOUR SIDE.


Jag är på fötterna igen och allt är perfa! Sovmorgon igår med  fin sovkompis och tog mig sen till stan för en fet SUB och klockan ett väntade skolan. Skönt! Hade även idag en helt OK skoldag då jag slutade runt elva. Utnyttjade den lediga tiden till att fixa några ärenden på stan, tog bla. 1 av 6 sprutor jag ska ta, bokade in ett möte tills imorgon och beställde tid hos läkaren. Fick även med mig en bok från biblioteket och halsbandet ni ser på bilden, för ynka tjugolappen!
 
Ska få lite matte gjort och sedan sova. Bye babes. Ida.

Kommentarer
Postat av: julia

Så himla fint!

Svar: Visst var det! Tack så mycket!!:)
Ida & Amanda

2013-02-17 @ 15:43:41
URL: http://byjulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0