QUESTION / ANSWER

Super kul att få kommentarer, antingen en gullig komplimang eller bara en fråga, det kan göra så mycket! Och eftersom att ni ställer frågor ska jag såklart svara på de så gott jag kan!

Q: Hej hej tjejor! jag älskar eran blogg och jag får verkligen inspiration till både träning och stil.
Han en liten undring, och det är va du (ida) använder för program när du redigerar bilder och gör dina fin fina collage? Vore jättegulligt om du kunde svara. Svara helst i ett inlägg, tack på förhand.
- YOU ROCK.
 
A: Hej sötnöten och gud vad kul och höra! Jo jag använder mig av lite olika program, men som vanligast till vardagsredigering är det Picasa (går att ladda ner), Picmonkey och Pixlr(editor) jag använder. Klädcollage sätter jag som oftast ihop själv i något av programmen åvan eller så är jag inne på Polyvore. Då jag ska pimpa eller liva upp en bild använder jag mig av Pixlr(o-matic) som har färgranna effekter man lätt kan använda.
Inga avanserade program som du ser, men de har väldigt många och fräna effekter så man kan variera! Ha det fint! Puss /Ida

Kommentarer
Postat av: samma tjej igen :)

hej hej! det är samma tjej som frågade de ovan. Jag älskar också eran design! vart har du gjort den? tacksam för svar :)
loveya babes! <3

2013-02-24 @ 19:11:50
Postat av: Mikaela

Vilken härlig blogg du har! Skulle du vilja rösta på min outfit på min blogg? skulle bli superglad! :-) http://mikaaelaandersson.blogg.se/2013/february/februari-21.html

2013-02-26 @ 10:03:03
URL: http://Mikaaelaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0