C H A N G E S


Min gamla hårfärg har ni ju sätt förut, men här ser ni några "efter bilder". Förändringen är inte stor, utan jag fyllde bara i min naturliga färg med blonda slingor, detta gjorde jag på salnong Le Dive med  lite extra hjälp av min fina vän Clara, och jag är såå himla nöjd!!

Vaknade förövrigt upp brevid Johannes idag som jag sen följde med till tandregleringen där han tog bort sin tandställning och blev där med aningen snyggare än innan. Vi tog en sen lunch på gränden och åkte sen hem för en promenad i solen och en pn.. Har haft två super dagar hittils, och nu får vi se vart kvällen tar mig. Pusshej. Ida.

Kommentarer
Postat av: sofia axelsson

Vart är jackan ifrån? :)

2013-03-03 @ 22:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0