IF YOU START TO MISS ME, REMEMBER.. I DIDN'T WALK AWAY, YOU WERE THE ONE THAT LET ME GO.


Att få stosa omkring i denna outfit en kall höst dag då löven ligger rödgula på marken skulle jag ej tacka nej till.



Mitt humör, min ork och motivation till att agera och få saker gjort har väl vart ungefär lika dålig som vädret på sistonde. Måst ta tag och rycka upp mig själv nu. Dagen har hittills bestått av matteprov som sagt, 2 timmar då jag stirrat på min knapt synliga dataskärm i skolan och skrivigt runt tjugo ord på en uppsats. Jag fick ett bra avslut på eftermiddagen iallafall då jag tog en fika med tre fina tjejer. Fick då även en gnutta plugg gjort, men är lång ifrån klar.. Ska duscha bort mina bekymmer nu och gå till sängs. Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0