EVERYBODY WANTS TO BE LOVED

 
Webcambild får ni nöja er med ikväll, haha. Men har som alla andra vardagar vart i skolan, sedan åkte jag och slinga håret och klippte mig, som jag inte har gjort på hur länge som helst! Färgade mest bort utväxten och la i lite fler ljusa slingor än innan bara. Sedan klippte jag bort de slitna.. som var en del. Hade verkligen börjat fått för långt och jobbigt hår. Men för de flesta syns det inte att jag klippt mig, håret är ju fortfarande långt, men känner mig verkligen mycket mer nöjd nu. Jag ser en enorm skillnad, haha... Men ska dra mig mot sängen snart, för har vart helt slut hela dagen. Men ska kolla färdigt på fotbollen bara, godnatt alla fina.  /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0