++++ THINGS

- Jag är väldigt, väldigt svag för söt saker eller allt ätbart över huvudtaget. Det finns inget stopp i varken magen eller hjärnan.

- Om jag ser en snigel på vägen flyttar jag den alltid till närmaste gräsmatta, tix jag har.. Men jag måste bara hjälpa stackarn..

- Jag älskar verkligen att dryga med andra men när någon drygar med mig.. Ojojoj..

- Jag är alldeles för ofta negativ, nästan jämt faktiskt fast jag kanske inte ens tycker något illa om situationen.. Måste ändras på!

A little part of me / i

Kommentarer
Postat av: Jullanbullan

Hahahahha tredje punkten uppifrån är ju SUPER sann damp tjej...

2012-05-10 @ 17:47:09
URL: http://mylifebyjuliia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0