LAST NIGHT +

Tjenixen!

Blev en rätt galen kväll igår.. Drog i mig en pizza med tjejrna innan killarna kom och då började allt. TV var såklart på med högsta volym under hela Champions league finalen, galet var det med tanke på att hälften av killarna höll på Chelsea och andra halvan då även jag höll på Bayern Munich, ett jäkla liv vart det i målen men det är väl så det ska vara under en match eller hur?

Efter matchen drogs musiken igång och alla var glada, eller nästan iallafall :p. Det dansades, tjoades, skrattades allt som det ska vara. Senare mot natten blev det dock lite missförstånd och sura miner men det är inget ja tänker gå in på.. Kom hem runt tre och la mig runt fyra, jopp. Där har ni min lördagskväll. Hoppas alla ni läsare hade en toppen dag och kväll för de hade i alla fall jag.

Klockan är nu ett, ska få i mig lite lunch och sen försöka få lite plugg gjort såhär sista dagen på de välbehövda lilla lovet. Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0