I DIDN'T REALIZE HOW MUCH I'D MISS YOU



HELLO BABES!

Fredagen är här och jag kan inte vara så mycket gladare faktiskt! Som jag sa, det är fredag, Justin släppte videon till Boyfriend och min bror kom hem igen. Fy satan så najs. Min bror Dennis (som är till höger på bilden) kom idag hem efter att ha vart uppe och jobba på skidorterna i Sverige och Norge hela vintern, "nonstop".

Jag och Fanny gick på gatan hem från gatan då två bilar kommer körandes bakom oss och börjar tuta som galningar, jag vänder mig om och ser mot min förvåning att det var Dennis i en av bilarna. OJ säger jag bara, kunde knappt tro mina ögon. Tårarna rann som floder ner för kinderna och jag skrek av glädje, så glad blev jag. Tänk dig själv att inte ha se någon du älskar och inte träffat på fem månader säger jag bara.. Skyndade mig hem då jag släpte grejerna jag bar, på bums och fick världens kram, som jag längtat och nu stog han där, framför mig hemma i hallen som om han aldrig åkt, gooosh!

Världens bästa förebild, vän och bror. All my love to you ♥ / i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0