SOMETIMES IT'S HARD TO FOLLOW YOUR HEART

Mitt lov var helt fantastiskt måste jag faktiskt säga, och allt vare mina underbara vänner! En kort liten sammanfattning av mitt lov eftersom jag knappt blogga något.. /ida

Fredag.
Överrasknings kalas för Ida som fyllde 16, bakade tårta hos Clara, firade att det äntligen var lov och gick sen hem till Jerry för att fira Ida.

Lördag.
Tog en sovmorgon. Storhandlade med mami och sen blev det fest, även denna kväll hos Jerry.

Söndag.
Tog det bara lugn, träffade på kvällen Sara och Vanessa för första gången på länge..

Måndag.
Åkte ner på stan med Frida. Solade, tog en bastu och på kvällen blev det en liten tjejkväll hos Ida.

Tisdag.
Minns inte alls, tror närmare bestämt att det var en chilldag för att sen träna med Ida på kvällskvisten och ladda upp för romme.

Onsdag.
En heldag i med skidorna på i Romme med dom bästa. Varm & trång kväll hos mig med allihopa sen, galet..!

Torsdag.
Tog en fika på stan med Amanda, gick hem till henne och sen vidare på träning.

Fredag.
AVICII. Åkte till stockholm och var där heeela dagen. En konsär jag nog aldrig glömmer.

Lördag.
Melodifestivalen och tacokväll hos Frida med tjejorna.

Söndag.
Vilade och laddade upp på bästa sätt för skolan igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0