EXPERT ON BLUSHING


Känner att det för stunden bara blir bilder från internet men har varken ork eller lust att fota varje gång jag ska göra ett inlägg, fast det blir tråkigare för er att läsa.. Men jag ska försöka bättra mig! Har faktiskt legat och läst här i nån timme. Jag gick, tro det eller ej till biblioteket i skolan idag för att låna en bok så japp, den ska få ta upp lite av min tid om kvällarna framöver ist för att sitta i timmar framför datorn. Ska mysa ner mig i sängen igen och läsa lite till innan BB börjar. Sweet dreams, ida.

Kommentarer
Postat av: Clara Ringqvist

Vilka otroligt fina bilder du har i bloggen!!

2012-03-05 @ 23:04:06
URL: http://clararingqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0