NIGHT PLANS

Godkväll alla fina läsare!

Självklart sitter jag just nu och kollar på bigbrother efter att ha suttigt klistrad framför datorn i sex timmar för att snappa upp vad som hänt i veckan. NÖRD. Vem tycker jag ska vinna? Ja ni.. Jag har inte någon speciell jag hejar på. Jag höll stenhårt på Jimmy i början, tycker killen är stenskön och superschyst men aa alla kan ju inte vinna tyvärr.. Vissa personer ogillas ju lite mer i huset om vi säger så.. Men just nu ikväll håller jag inte på någon, alla tre finalister, Amandus som han kallas, Hanna J och Annika har alla sina sidor som jag gillar lite mer eller mindre. Får väl bara gratta vinnaren, må bästa person vinna!

/ Ida

Kommentarer
Postat av: nina

Så nu har jag dragit igång en bloppis! På de flesta plagg jag har så att man kan se hur kläderna sitter på. Kika in vettja!:)

2012-06-04 @ 12:12:37
URL: http://fannyninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0