MY BEHAVIOR DEPENDS ON YOU


Hejhej!
Verkar som om bloggen helt plötsligt blivigt min? Lite synd att Amanda nu valde att sluta blogga helt faktiskt men nu blev det så, inte för att det gör mig så mycket men aa. Passade på att göra en enkel header när jag hade tid över också, inte alls lika snygg som den jag gjorde för några dagar sen men den får duga så länge!

Ps.. Älska de människor som behandlar dig väl, glöm bort dom andra.
Ingen har sagt att livet är lätt, men att det är värt att leva.
Tyckte det var ett bra citat. Ida.


Kommentarer
Postat av: joss ture

Hejhej! OM du vill köpa tshirten så sker betalning via banköverföring. Frakten tillkommer men går inte på mer än 18spänn ;) Så 58:- sammanlagt. /JossTure

Svar: aa okej! men t-shirten, är den mycket använd, har den någon fläck, hål eller så?
ida rajden

2012-06-27 @ 23:15:34
URL: http://jossture.blogg.se
Postat av: Julius

Gillar att du använder dig av dom bilderna jag tagit!

Du fattar inte hur mycket jag saknar dig sajko !

Svar: åå gulle!men du, jag ringer dig imorgon, okej? :)
ida rajden

2012-06-27 @ 23:37:40
Postat av: Sanna Jönsson

Sv: Taack! :) Brödet och fiskarna tror jag att det heter hahaha!

Svar: haha, jaha! Kanske man ska kika in där någon dag då!;)
ida rajden

2012-06-27 @ 23:47:20
URL: http://myclosets.webblogg.se
Postat av: Jonas

Bra citat
Ha en bra dag!

Svar: Det var min kompis som skrev de!:) Tack!
ida rajden

2012-06-28 @ 08:24:42
URL: http://www.jonte85.blogg.se
Postat av: Julius

Det blir super! Men inte halv fem-halv sju har träning då!:)

2012-06-28 @ 08:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0