JAG BYGGER, BYGGER UPP OCH DU RIVER, RIVER NER.


SO, HERE I AM. Japp, så här ser jag alltså ut efter en helt vanlig dag på jobbet hah. Mina armar och ben är heeelt svart, alltså kolsvarta. Täckte i olja och damm, mums! Blir utskrattad vart jag än går på jobbet men det är väl inte så konstigt kanske..?:p Det gick iallafall grymt bra idag, hoppas att morgondagen går lika bra, då börjar vi med målningen och jag slipper så ut såhär ↑, yeei. Är precis klar med dagens träningspass men avslutar med en powerwalk för att varva ner en aning. SEEU.

Kommentarer
Postat av: T U V A ♡

Jättefin blogg, allt bra med dig? :)

KRAM

Svar: Tack du! Ja visst, är bara lite trött sen jobbet, hur är det med dig då?:)
ida rajden

2012-07-11 @ 18:49:27
URL: http://tuvalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0