INFECT ME WITH YOUR LOVE AND FILL ME WITH YOUR POISON



Hej! Har inte vart såå mycket uppdatering för min del, men det vet ni ju varför, men däremot så är ju Amanda tillbaka, hur awesome?! Jag har iaf jobbat i tre veckor nu och har min sista dag imorgon, så skönt! På kvällarna har det blivigt en del altan häng med killarna, chill. Bara tagit det lugnt med musik, lite dricka och pratat, trevligttrevligt. Nu har precis vart iväg och tränat som alla andra dagar, men det blev en lite senare träning idag, fotbolls träning. Shit vad bra det går nu för tiden, fattar inte vad som har hänt med mig? Min tre veckors diet och hårt träning kanske börjar ge resultat, äntligen! Skönt att allt slit blir något bra tillslut!

UP NEXT. Ska slänga mig in i duschen och sen slå på en film för att ladda upp tills imorgon, kneeega på. Hejs!

Kommentarer
Postat av: malin

Asså gud va fiin!

Svar: tack malin!
ida rajden

2012-07-29 @ 12:14:21
URL: http://malllan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0