I ALWAYS SAY HOW I DON'T NEED YOU, BUT IT'S ALWAYS GONNA COME RIGHT BACK TO THIS. PLEASE, DON'T LEAVE ME.



Hey guys! Ida här, long time no see men jag lever, lever livet! Har haft det så jäkla bra de senaste dagarna, det gäller verkligen att vara på lovet de sista veckorna nu och de känner jag att jag och mina polers verkligen gör! Har hängt i gropen nästan varje förmiddag och sen vart på partaj om kvällarna. Har skrattat och gråtigt (hehe) som aldrig förr, bara njuter av var enda minut med mina fina vänner så därför blir bloggen lite off. Önskar att jag kunde blogga om allt vi gör men har inte tid liksom, vi är hela tiden ute på nya äventyr! Senast inatt var jag iväg med grabbarna och Amanda och campa (↑) i Enköping, inte kom vi långt ifrån Västerås men det räckte för att ha riktigt rikigt kul! Det går inte att ha annat med dom där vännerna, galet! Efter ynka två timmars sömn inatt väntar nu biorummet på mig där nere med en fet skål med jordgubbar och glass. Mums. Take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0