YOU MAKE MY HEART RACE



Fredagen är här och jag känner mig så lycklig.
Livet känns så härligt när det är fredag och man behöver inte tänka på skolan alls och kan hitta på lite vad man vill. Hade två svåra prov idag och känner att det gick bra, även fast jag var så nervös minst tre dagar innan. Jag stressar upp mig helt i onödan. Men jag lugnade ner mig idag och gjorde så gott jag kunde, och hoppas det jag gjorde räcker.

Efter skolan drog jag ner en snabbis på stan, fikade med mina fina vänner och nu sitter jag här och bara degar, något som behövs för tillfället.

Ikväll stannar jag hemma och bara tar det lugnt med familjen, eller så tar jag mig till tillberga och myser med mina vänner. Får se vad jag gör, nu ska jag fortsätta ta det lugnt och bara njuta av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0