WHEN THE STARS SHINES UPON ME AND THE NIGHT FEELS SO LONELY THEN, I ONLY PICTURE YOUR FACE, AND REMEMBER THE DAYS, NIGHTS AND NOW, I SPENT THEM WITH YOU.




HELLO FELLOWS !


Mycket har hänt sen sist men jag kan ta vad jag gjort idag bara.. Gick upp tidigt för att duscha, äta en nyttig frukost och sen fixa mig. Klockan tolv åkte jag och mamma till John Bauer som hade öppet hus och det känns riktigt bra att vara där!
Funderar starkt på att välja sam. med idrott&ledarskap, passar mig som pricken över i:et men lite osäker är man ju ändå, men så har det ju alltid varit när man ska börja på ny skola, ellerhur? 

Vi käkade lunch på spicy, lite av en vana när jag är med mamma på stan haha och sen åkte vi till hennes jobb en stund.
Hon skjutsade mig till Amanda och vi åkte direkt till Tillberga för innebandy match. 

Halv sju ungefär tar jag bussen ner på stan igen för att käka kina mat. Visst det svider lite med tanke på att jag åt ute på resturang (om man kan kalla det de) på lunchen, men det är bara att välja.. En tråkigt middag hemma med familjen eller träffa sina bästa vänner från sommaren.. Inte så svårt val kanske?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0