I'M PRAYING THAT YOU AND ME MIGHT END UP TOGETHER. BUT IT'S LIKE WISHING FOR RAIN AS I STAND IN THE DESERT.



Ny tränad, duschad och har precis ätit, kan inte må bättre måste jag säga.
Tog mig en joggingtur på sådär 4 kilometer och sen en mördar styrka på det. Känns så jäkla bra nu i efterhand. Kom in och satte mig i bastun en liten stund och duschade. Mamma hade lagat mat när jag kom upp så det blev en liten familje middag hihi.. Nu har jag all tid i världen till att göra precis vad jag vill, utan stress, super skönt!

Och imorgon, back to reallity. Väckarklockan ska ställas tidigt för det är skoldags och jag ska köra på som aldrig förr.
Satsar på topp betyg till sommaren, bättre än jag redan har nu vill säga... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0