ONLY YOU CAN CHOOSE YOUR FRIENDS.

 
Nu känner man verkligen att julafton är nära. Julgranen är nu uppe hemma och jag har köpt färdigt alla mina julklappar. Igår var även den sista "riktiga" skoldagen. Idag hade vi bara dans, och imorgon har vi avslutning.
 
Efter skolan idag drog jag och alla tjejer i klassen ner på stan och åt lunch tillsammans. Sedan blev det att gå runt på stan med olika människor! Men att bara gå runt på stan när det är jul, det är så mysigt. Jag älskar det. Att gå runt med härliga vänner i affärerna med julmusik, det kan inte bli bättre? Men nu ska jag ta och äta julmat med min underbara familj och släkt, sedan åker jag hem till Adam för att "fira" lite jul honom också. Det kommer bli en underbar kväll! Men ni får ha det så himla bra.
Puss Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0