DON'T COME BACK FOR ME. DON'T COME BACK AT ALL.

I'M HOME!

Usch, är entligen hemma efter promenader hit och dit i världens piss väder, snö, slask och snorkallt. Jag har nämligen vart på besök hos John Bauer idag med typ fem andra tjejer och runt tio killar jag inte kännde. Först på lite informatilon och "uppvisning" av skolan, sen tog vi bussen till Rocklunda för träning. Visst, det gick väl okej, kanske inte så bra jag hade tänkt mig haha men det funkade väl haha. Slutade runt ett så har bara gått runt på stan med Frida och snackat lite om dagen och så..

Är helt genom frussen så nu blir det en lång varm å dusch och sen ska jag mysa framför en film. Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0