Always on my mind

Jag har försökt och försökt att lägga in ett inlägg med min nya Iphone, men det vill ju inte funka för mig...
Men jag har inte kunnat blogga för jag har vart i "viken" i några dagar hos min farmor och farfar. Där var även med mina bästa småkusiner, gud vad jag har saknat dom!! Man blir så glad bara dom är i närheten. 

Jag fick lite fler julklappar där och jag blev supernöjd. Älskar att umgås bara med släkten, dom är så mysiga. 

Under dagarna där har jag nästan bara lekt hela tiden, har även haft lite mysigt och vi har allihoppa bara umgåtts helt enkelt. Jag hann även på att träffa vänner som man inte träffar på ofta alls. Det var jättekul!

Nu är jag hemma igen och får lov att lägga ett inlägg från datan... Vill verkligen att det ska funka att göra ett inlägg från mobilen, men det vill inte funka! 

Lite senare drar jag mig mot Ida för att träffa bruuudsen! Detta ska bli en filmkväll, TWILIGHT.

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0