STAND UP

kl.

Dagen vaknade jag riktigt tidigt! Skulle stå vid Hemköp på Malmaberg för att sälja lotter åt laget... superkul! (fast nej). Men vad gör man inte för att ställa upp.

Sedan efter tre timmar där åkte jag hem och bakade lite julgodis med mamma, riktigt mysigt! Det får mig att verkligen längta till jullovet, speciellt julafton och sedan nyårsafton.

Resten av dagen spenderades hos min favoritkille. Vi kolla på film och hade det kul som alltid. 

Imorgon är det tillbaka till skolan... Men ska inte gnälla för mycket, för vi har faktiskt knappt något plugg! Det är så skönt att betygen är satta, så man någongång kan få vila.

Imorgon efter skolan ska jag umgås med mina bästabästa Ida, får se vad för galet vi hittar på, håll er inne allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0