SEXY AND FREE

Haha, galet lag man har hamnat i! Jag vet att jag kommer stortrivas där i alla fall, det var riktigt kul.

Kom dit och då började det med att det var en "mexicans afton" och vi började äta... TACOS, hah. Supergott.
Sedan har vi en tränare som är ganska ny som heter Niclas och han skulle dom nu "nolla". Han fick en tårtbit som han sedan skulle äta upp, fast han fick inte använda något. Alltså.. han fick äta med heeela ansiktet!
Det såg riktigt kul ut, haha.

När han väl var klar och så... då ser jag att tobbe "den andra tränaren" kommer inte med tre nya bitar. Ja, då skulle dom såklart nolla oss som var nya i laget. Jag, Frida och linn fick tävla med att äta upp tårtbiten först. HAHA, man fick verkligen tårta i hela ansiktet!!! Men vem vann..????? JO JAG! heh...glupsk?
Samtidigt stog alla såklart och filmade och bara skratta... OCH Niclas är ju så dum att medans man åt, trycker han ner fejset i tårtan... haha....

Sedan satt vi och snackade en massa, hade kul. Sedan blev det fler tävlingar. Vi hade två lag, och den första tävlingen hette "nynna".

Då gick man en och en fram och fick sätta på sig ett par hörlurar och sedan skulle man försöka nynna en låt, och dom andra skulle såklart gissa vad det var för låt? Haha, vissa fick så sjuukt svåra låtar, lät skitkul när vissa nynna!

Den andra tävlingen var en frågesport om typ... allting! Tillsammans så vann mitt lag!!! Shit, va skönt kan jag berätta, för det förlorande laget fick en "bestraffning". 

Vi tjejer som vann tog en varsin tjej och stog och höll för dom andras ögon. En och en skulle dom få äta en sak, fast dom visste ju inte vad...
Det var gräshoppor!!!  Shit, va kul det var att se.. helt sjukt! 

Kvällen bestog helt enkelt av riktigt mycket skratt och så, och laget trivs jag enormt bra i. Lite galna tränare behövs verkligen. 

PS. snart är min älskling hemma!!!!

äöl.äöl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0