Feliz navidad

Jag ber verkligen om ursäkt! Det är sån tur att vi är två personer som har bloggen, för jag har inte haft mycket tid för att blogga dom här dagarna. Men nu så!

Det är dagen före julafton.. JULAFTON ALLIHOPA!!

Jag känner mig som ett litet barn och det är så mysigt. Det som är minus just nu är att snön håller på att försvinna, det är plusgrader och jag vill ha snö på julafton.. Men mitt humör är just nu på topp! 
Igår fick jag jullov och mina betyg är helt OK! Jag är varken bäst men verkligen inte sämst. 

Sedan åkte jag iväg och firade lite "julafton" med Wictors kusin. Så kul att se hur glada små barn blir för julklappar, man kan inte själv sluta le. Jag fick även en chock när Wictors mormor kom fram och gav mig ett armband som hon hade köpt, TILL MIG?.. Blev nästan rörd.

På kvällen när vi hade kommit hem till Wictor igen så fick jag julklapp av honom och han fick sin juklapp av mig. Av mig fick han en skjorta och ett halsband som jag hade graverat mitt namn på. Verkade som han blev nöjd. 

Jag fick en parfym som han hade köpt i spanien och en tröja. Jag blev supernöjd!!! Lägger in bild senare på tröjan och kanske även parfymen.

Nu sitter jag här hemma i soffan med pappa och bara tar det lugnt. Julgranen står och lyser och jag älskar verkligen denna känsla.

Men FÖRLÅT ännu en gång till alla som läser och ett ännu större förlåt till Ida, för att jag inte hunnit med att blogga. Men jag har sån tur att jag har henne. Hon är grym på att blogga, och är världens bästa tjej!

rger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0