Jag har verkligen inte haft tid att blogga. Har inte vart inne på en dator på ungefär tre dar...
Men nu gör jag äntligen ett inlägg!

Skolan idag var väldigt chill, kollade mycket på film och så.. känns så ovärt att vara i skolan, lärarna hittar bara på saker som vi måste göra bara "för att". Blev riktigt arg/ledsen idag över min svenska lärare också, tycker inte det är rätt att bara stå och vara taskig mot en elev, mina föräldrar reagera väldigt mycket över det han sa till mig och så.. men vad ska man göra? han är DUM I HUVET. Livet är inte alltid rättvist.

Jag drack nyss upp ett glas varm oboy med grädde, mums! 

Men ska ta och lägga mig nu, behöver sömn.

Imorgon efter skolan åker jag nog ner på stan för mer köp av julklappar! Hoppas även min älskling hänger på.

Sov så gott alla söta!

åpoj
Haha, en bild på mig från haloween

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0