YES WE CAN.

 
Idag efter skolan åkte jag, Olivia och Filippa ner på stan för en väldigt viktig och supergod nachotallrik på gränden, det satt inte alls fel. Efter det var det bara för mig att komma hem och vända för att åka och träna fotboll. Idag gick det verkligen superbra och det är en sådan sjukt skön känsla! Kortfattat för er som inte vet, har jag vart skadad i 2 år på grund av problem med mina leder i ryggen. Jag är fortfarande inte frisk, men att äntligen få kunna träna lite fotboll igen är en riktig lycka för mig.
 
Hemma sedan var det bara en sak att tänka på, packa till Sälen!! Vi åker tidigt imorgon bitti och det ska bli så himla skönt att få komma iväg och göra nått man blir så sjukt glad av. Jag fick även hem min allra första glossybox idag. Jag fick det i födelsedagspresent och kommer få ett sådan "box" med olika slags smink osv i några månader framöver. Jag tycker det verkar superbra och det är kul att få testa en massa olika produkter!
 
Men nu väntar sängen på mig, behöver bra sömn inför en grymt rolig helg som väntar! Nattiii, Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0