HUR DU VAR FÖRRA ÅRET, BILD PÅ DIG

Hur jag var förra året..
Jag har nu valt att berätta om hur jag var 2012 eftersom 2014 nyss har börjat känns 2012 mer som ett år tillbaka. År 2012 var jag 16 år och gick mitt sista år på högstadiet. Vad jag minns det året så var jag väldigt osäker på mig själv, jag var inne i någon period där jag inte visste alls vad jag ville. Jag umgicks mycket med mina bästa vänner och mycket festande blev det, något som var superkul! Under detta år var det nog också som jag bloggade som mest. Hade ett otroligt tycke för att fotografera och redigera bilder. 
 
Eftersom jag var väldigt osäker så var dagarna väldigt upp och ner, gjorde dåliga val men även val som var riktigt bra och det är något jag är glad för och har fått lära mig massor av det. Så utan detta år hade jag inte vart den jag var idag. 
 
I början av året var jag även brunett.. Något jag gillade, men det var inte riktigt jag, jag ska hålla mig mot det blonda hållet. Något jag senare gjorde, färgade det ljusare och under sommaren fick det blekas och till slut var jag blonda glada Amanda igen. 
 
Men sommaren 2012 kommer jag alltid att minnas, den var galen och så sjukt rolig! Minns vår lilla tripp till Enköping för att bo på en camping och det kommer jag att minnas länge. 2012 var ett läringsår för mig, en början till att bli vuxen. Det var jobbigt att man skulle lämna högstadiet och börja på gymnasiet. Hade jag valt rätt skola? Eller rätt linje? Jag visste ingenting. Men är idag nöjd över mina val och har lärt mig massor sen jag var 16. /Amanda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0