HUR ANSER DU ATT DU ÄR SOM PERSON

 

Hur jag är som person...

 

Det är en väldigt svår fråga. Men jag ser mig själv som en väldigt lugn person som ofta är glad. Men det kan ändras fort och jag kan även bli den som verkligen syns och hörs, vara helt galen och sprallig haha, men det är oftast när jag är med personer jag känner mig trygg med. Jag är riktigt pratglad och gillar att få dela med mina tankar. Att träffa nya människor är en sak jag kan tycka är jobbigt, jag blir ofta tystlåten och blyg och då man får man oftast fel bild av mig. Men jag tycker själv att jag är en väldigt snäll person som oftast försöker vara glad och positiv. Jag kan verkligen vara två personer känns det som, ibland den lugna och försiktiga Amanda, men även den spralliga och knäppa.

 

Puss, Amanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0