HUR VILL DU ATT DITT LIV SKA VARA OM 10 ÅR

 
Om 10 år så är jag 28 år och jag hoppas att jag fått upplevt en massa under mina år då. Jag har inga speciella planer om vad jag ska göra när jag blir äldre. Jag vill ha ett jobb, men vad för jobb har jag ingen aning om. Jag hoppas att när jag är 28, att jag då vet vad jag vill göra och jobbar med just det. 
 
Jag hoppas att jag har en pojkvän som jag älskar otroligt mycket och att vi kanske har skaffat oss ett första barn eller iallafall planerar att skaffa oss barn inom något år. För att skaffa en familj är verkligen min dröm. Jag vill verkligen bli en mamma. 
 
Så om 10 år hoppas jag att jag njuter av livet varje dag och fortfarande har underbara vänner som man träffar när man har tid. Så vart jag bor, jobbar med och så vidare, får jag helt enkelt se om 10 år. Men jag kommer alltid att sträva mot det bästa och kämpa för att få göra det jag vill och lyckas här i livet. / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0