10 SAKER OM MIG.

  • Jag har varit utomlands endast 4 gånger, alla dessa gånger var förra året komiskt nog haha.

  • Jag sjunger jämt, jämt, jämt. Det spelar ingen roll vart jag befinner mig.

  • Jag är laktosintolerant.

  • Jag har massvis av små fräknar.
  • Tycker det är super kul att köra bil haha.

  • Gråter ganska lätt faktiskt.

  • Jag älskar avokado, marabou, minitomater, glass, cookies och smoothies.
  • Jag lägger hellre ner tid och hjärta på en okej frissyr och sminkning än på en "fashion-outfit" och inte tvärt om.

  • Vill verkligen skaffa ett jobb och få in peeengaar. 

  • Längtar ihjäl mig till vår och sommar!

Ska nu få en uppsats klar och ikväll ska jag träffa Johannes. Ida. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0