VÅRA MINNEN ÄR DE VI KOMMER LEVA PÅ.


Sång och kladdkaka i klassrummet och sen sa vi adjö tills augusti, HÄRLIGT!


En latte i solen med Ronja och Frida fick inviga sommarlovet, sedan tog vi en promenad genom parken.




Grillning, bad, spel, fotboll, skratt och dans blev kvällens underhållning under kvällen ute i Irsta. Himla härliga klasskamrater jag har alltså! Runt nio drog jag vidare in till stan med två tjejer för att möta upp några andra vänner. Riktigt lyckad avslutningsdag.
 

Fotbollsträning med korvlunch stod på schemat vid 10 imorse, tog mig sedan hem till Fanny för lite sol och bad innan jag mötte upp tjejna på stan för en fika, då dem alla även fick varsin present, varsin body mist från VS. Ska dra på mig något varmare kläder och sen ut för att träffa några vänner, SOMMARLOV var ordet. Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0