ONE AND ONLY.

 
Himmelskt gott. Har spenderat så mycket tid jag bara kunnat med Johannes senaste dagarna eftersom han just nu sitter på planet mot Spanien, kommer sakna honom så jäkla mycket. Men det jag får ha i baktankarna är "Nästa vecka är jag där med honom, på en fin strand vid havet, i solen", just precis, 1 Juli flyger även jag ner till Spanien, och längtan kan inte bli större!
 
För att få tankarna på annat ska jag ge mig ut och träna, men håll er uppdaterade hurrni, för jag slänger snart upp bilder från midsommar och även min och Johannes London-weekend. Hejsvejs, Ida :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer fotona? so excited!

Svar: Kul åh höra, men så snart jag får tid över, London-bilderna kan jag lova innan måndag!:)
Ida & Amanda

2013-06-26 @ 14:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0