JAG ÄR LYCKLIGARE NU.


Glad tjej haha. Bestämde mig redan imorse att detta skulle bli en bra dag, och så blev det även! Började med lite sol, en rejäl frukost och tog mig sen till gymmet där jag märker framsteg, så himla kul! Fick senare i skolan reda på att jag fått A på två uppgifter i skolan, det behövdes höras, att jag faktiskt kan bara jag vill.
Mötte upp två saknade tjejer som jag spenderar alldeles för lite tid med nu för tiden, Clara och Amanda, tog en lång fika och pratade om allt och inget som vanligt. Ska nu få klart en redovisning till imorgon, och sen bara ha en myskväll. Imorgon väntar även stjärtlapps-race på björnön med klassen, kul! Pusshej, Ida.


Kommentarer
Postat av: julia

så underbart vacker min vän!

Svar: vännen då! right back at you bomben!
Ida & Amanda

2013-02-11 @ 19:43:25
URL: http://mylifeasjuliia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0