HAPPY HOLIDAY


Snappics från veckan. Hello dudes! I veckan har jag haft fullt upp med skolan, ätit lite vad jag kännt för, spelat fifa, sovit lite här och var om nätterna, shoppat, lek mörkkurragömma i timmar, myyyst i massor, tränat världens pass med det troligtvis bliviande fotbollslaget, haft tjejkväll med min pärlor och umgåtts med honom. Har haft en kanon vecka som ni kanske försått och veckan som ligger framför mig nu kommer bli minst lika bra, LOVET är äntligen här och jag har absolut ingenting inplanerat förutom en tid hos frisören, himla skönt faktiskt!

Ska göra mitt bästa för att blogga bättre och mer nu under lovet när jag har tid, så håll er uppdaterade söthjärtan! Kram Ida.

Kommentarer
Postat av: läsare

vem är honom? får vi veta de snart? :)

Svar: någon dag, så ja :):)
Ida & Amanda

2013-02-24 @ 16:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0