♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Slängde bara ihop ett collage med fina bilder. Ja hej på er hjärtan! Att det är alla ♥:dag idag tror jag ingen missat men jag har faktiskt inge gjort någor utöver det vanliga.. Hade lång och tråkig skoldag men mötte iallafall upp mina finaste tjejer på Espresso House vid halv fem och tog mig efter de till gymmet, all by myself.
Köpte med mig rosor och chokladaskar till mamsen och papsen som vanligt detta datum och åt en go middag med dem. Slutade dagen med lite "själv-tid". Solade, bastade, hade ansiktsmask, hårinpackning, ja gud vet vad och nu ligger jag här, i sängen och rafsar ihop ett blogginläg för er skull, men det är väl de minsta jag kan göra! Imorgon är det fredag och i helgen ska jag bara umgås med mina glädjespridare. Massor av kramar. ida ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0