Q Δ A

Har fått lite kommentarer på senaste tiden som jag tänkt svara på..

Q/ Hur varmt var det nere på Teneriffa?
A/ Det var dryga 25-30 grader, alldeles perfekt om du frågar mig.
 
 
Q/ Jag älskar er design! Vart har du gjort den?
A/ Den är gjord i lite alla möjliga program, headern alltså. Men annars så är den allmänna designen till största dels
redigerad i "stilmallen", en mapp som finns under "design" inne på din blogg.se.
 
Q/ Vart har du köpt byxorna? - SJUKT SNYGGA
A/ Tack du! Dom är från GinaTricot.
 
 























Q/ Vem är "honom", får vi veta de snart..?
A/ Ja, "honom" eller "han", har faktiskt ett namn haha, Johannes. Johannes är idag min pojkvän och en person som
betyder väldigt mycket för mig, han är en av de finste personerna jag mött och han gör mig så himla lycklig,
absolut bäst är han ♥
 
Q/ Var kommer jackan ifrån?
A/ Den kommer från H&M.
 
 
Q/ Jag undrar vad du använder för smink, märke på ex fondation, marcara osv..
A/ Då jag sminkar mig är det allt som oftast det här sminket jag använder till "vardags-looken".

Mascara: L'oréal paris - Voluminous x5 black.
Puder och de främersta borstarna: BareMinerals/id - fairly light.
Solpuder och den bakre borsten: Isadora - Bronzing powder, matte tan 48.
Ögonbrynspenna: Isadora - 22 light brown.
Ögonfranböjare: -
Ögonfransborste (gul): Gammal avtvättad mascaraborste, perfekt att dra igenom efter man applicerat mascaran.
 
 
Q/ Han en liten undring, och det är vad ni använder för program när du redigerar bilder och gör dina fin fina collage?
A/ Tror jag svarat på denna fråga en miljon gånger, men klicka in på DET HÄR inlägget så får du svaret.
 
Har ni nå mer funderingar så fråga bara, så ska jag svara bäst jag kan! /Ida

Kommentarer
Postat av: daglig lärare

hur länge har du och johannes varit tillsammans. det står på facebook att du är singel

2013-04-16 @ 17:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0