TAKE A BOW.


Mycket har hänt sen jag bloggade sist men inget tillräckligt intressant att blogga om enligt mig. Har dock ett undantag, Onsdagskvällen gick åt till att se vår landslaget och vår stora stolthet Zlatan leverera i matchen mot England. Hade drömplatser på andra randen och såg där ifrån 5 av matchens 6 mål på bara några få meters håll, aa i ser ju bara, helt sinnes!

Ska göra en insatts och få lite städning gjord här hemma innan jag ikväll beger mig mot stan för bio och en liten sleep-over hos Frida. / Ida

Kommentarer
Postat av: fanny

det blev fyra mål ;))

Svar: av sverige ja, men i hela matchen tänkte lite jag, men tack du!
Ida & Amanda

2012-11-18 @ 16:25:41
URL: http://fannyolofssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0