A V I C I I / S T O C K H O L M












nwU_Eb on Make A Gif, Animated Gifs





I fredags var jag iväg till Stockholm hela dagen för att gå på AVICII konsären, helt grym upplevelse! Åkte tidigt på morgonen för att kunna gå runt i Stockholm och sen käka lunch.. Tog sen tunnelbanan till GLOBEN där konsären va. Längsta kön jag stått i i hela mitt liv, för att få komma in, men väl inne flöt allt på. Det var sjukt mycket folk, alla taggade och när avicii sen kom in,
aa det är obeskrivligt, vilken jävla känsla. Synd bara om alla som drabbades när platformen rasade, rätt hemskt men Jerry och Wiktor klarade sig iaf.. Tog sen bussen hem igen och var väl i Västerås vid 12 typ. Årets hittills bästa upplevelse skulle jag tro!

Så ja, därför ingen bloggning varken förrgår eller igår.. Var igår hos Frida med tjejerna för taco och melodifestivalenkväll där vi vilade upp oss efter Stockholmsvistelsen.. Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0