YOUR CHOICE


bild: från den saknade sommaren 2011, Tagen i Åre

Skolan idag bestog av två äckliga prov. Men de är nu över och har ännu fler prov i slutet av veckan, men ska kämpa nu i det sista! Idag efter skolan, åkte pappa och jag och "shoppade" lite. Vi fixade en massa fotbollsgrejer till mig och jag är supernöjd! Nya saker känns alltid toppen. Har även hunnit proppat i mig en semla, det är ett måste när det är fettisdagen.

Det blir ingen träning alls denna vecka för mig, för jag har lyckats få benhinneinflammation, inte ett dugg skönt kan jag berätta! För tillfället får jag ont av att bara gå. 

Men nu ska jag vara positiv och BB börjar om lite mindre än en halvtimme, super!
Jag saknar även min Wictor otroligt mycket. Tack för mig hej, Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0