SOMETIMES YOU HAVE TO STOP THINKING SO MUCH AND JUST GO WHERE YOUR HEART TAKES YOU

 
 
 
 
- ME TODAY -
 
Igårkväll blev det bio med några vänner. Vi kollade på "inte ens det förflutna" , som var riktigt bra! Ett tips till alla er som kanske vill gå på bio någon dag. Sedan drog vi alla till Tillberga för lite mer filmmys. Så jag sov kvar hos clara inatt.
 
Idag har det först vart träning för mig. Sedan drog jag och mamma ner på stan för att käka lunch med Clara och Anna-lena, hur mysigt som helst. Vi satt på Kajens café och bara hade det riktigt trevligt.
Ikväll är det någon slags "reunion" med en massa människor i hökåsen. Så där kommer jag spendera min kväll, med mina underbara vänner. Sedan sover jag kvar hos Ida. Ha en underbar kväll alla läsare, kram. /amanda.

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
-
Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

2012-08-08 @ 04:15:12
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0