SAME SAME BUT DIFFERENT


De två tråkiga vita t-shitarna jag köpte igår förvanlade jag snabbt och enkelt till linnen, snyggt va? (Bara ett av dom på bild.)

 
Den militär gröna munk tröjan pimpade jag upp med några nitar. Fränt! Sånna här saker älskar jag att göra. Man köper något men sen fixar och trixar jag lite själv för att få det exakt som jag vill! Har ett flertal avklippta tröjor och shorts jag pimpat upp med nitar. Jag här aven gjort några smycken själv. Att något så enkelt kan bli så personligt och snyggt. Ännu ett tips för dagen, till er som tröttnat på gamla kläder. Try it out! Ida.

Kommentarer
Postat av: Alice Hugosson

fin blogg!

Svar: Tack!:)
ida rajden

2012-08-11 @ 09:45:04
URL: http://nutellakids.blogg.se
Postat av: Michelle

supersnyggt blev det ju! men vart har du köpt nitarna? :)

Svar: tack michelle!:) dom köpte jag på panduro, :)
ida rajden

2012-08-11 @ 16:32:04
URL: http://michelleevelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0