BAD LUCK

Hallådär.
 
Jag har inte kunnat blogga på ett tag nu för.. Jag opererades i söndags, och ah, har väldigt ont fortfarande efter operationen och allt. Jag har bara kunnat legat i sängen och har knappt kunnat rört på mig. Men för varje dag känner jag hur jag blir bättre, så det går ju i alla fall framåt.
 
Men tänkte berätta vad som hänt, varför jag opererats och så.
I lördags natt, började jag få ont i magen. Jag hade haft ont i magen några dagar innan också, men det hade inte vart så farligt då. Men då i lördags natt, när jag skulle sova kvar hos rajden, fick jag brutalt ont. I början kämpade jag mest igenom smärtan och hoppades att det skulle gå över. Men när jag hade haft ont rätt länge började jag till slut må illa på grund av smärtan. Jag har nog aldrig haft sådan panik i hela mitt liv förut, och har aldrig haft såhär ont i magen någonsin. Så vid 5 tiden tror jag, ringde jag min pappa som fick hämta upp mig, vi hann bara hem i 30 sekunder, innan mamma och pappa bestämde att vi behövde åka till akuten. På akuten hade jag ingen koll på tiden alls, det enda jag kunde tänka på var smärtan jag hade. Men efter flera fleraa timmar på akuten, med prover, dropp och all skit. Fick dom till slut reda på vad som var fel. Jag hade två cystor i magen. En cysta är en sak man inte ska ha i magen. Det är bara otur att få, men man kan säga att det är som en blåsa, fast i magen. En vanlig cysta blir 2cm stor. Min ena cysta var 2cm stor, men den andra var 10x10 stor. Så det blev akut operation för mig, jag hann inte ens förbereda mig. Fast, jag var ändå rätt lugn, jag ville ändå bara bli av med det onda. Efter operationen, har jag haft väldigt ont i hela kroppen. Så fick ligga kvar på sjukhuset till på tisdagen. Men nu är jag hemma, och kan inte riktigt ta hand om mig själv än... Men jag kämpar på. Nu har dom i alla fall tagit bort cystorna i magen, och jag mår bättre och bättre för varje dag, det är ändå huvudsaken!
 
Men kommer nog inte blogga på ett par dagar till, för klarar inte riktigt av att göra bra inlägg just nu. Men så snabbt jag mår bra igen, så kommer även jag blogga igen! Ta hand om er/ amanda♥

Kommentarer
Postat av: malin

Men gud, stackare!! Krya på dig<3

Svar: Tack!! Det värmer verkligen<3
ida rajden

2012-08-24 @ 08:31:30
URL: http://malllan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0