TEN THINGS

- Jag har en rejäl "vinnarskalle" och hatar att förlora.

- Jag pratar nästan jämt, lyckas alltid säga något i dåliga lägen och snackar allt för ofta väldigt snabbt..

- Jag har världen bästa och roligaste vänner men spenderar allt för lite tid med dom vilket jag tycker är jätte synd..

- Jag dömmer ofta folk vilket nog är min sämsta sida skulle jag säga..

- Jag har aldrig varit utomlands på solsemester men de är ett av mina mål, att resa en hel del.

- Jag har en nokia, XpressMusic. Kass.

- Jag älskar verkligen musik och dans.

- Jag dansade street dance förut och ångrar så in i bomben att jag slutade..

- Jag älskar att göra spontana, roliga grejer. Som att träffas hela gänget för att spela fotboll, gå på bio eller ha grillkväll.

- Jag vill ha ett dröm jobb när jag blir stor, något jag verkligen brinner för och som man tjänar feeeett på.


Sådär, nu kanske du vet lite mer om mig iaf haha.. XX ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0