BEST I EVER HAD.

 
Redan i torsdags så började jag känna mig krasslig och under hela helgen blev jag bara sämre, som gör att jag vart hemma från skolan både igår och idag. Men hade en riktigt bra helg fast jag inte var så pigg! Bilderna är från i fredags när jag och tjejerna träffades hemma hos Fanny för en pizzakväll, lika mysigt som alltid. Lördagen spenderades också hos Fanny med en sleepover med film och godis. Det var så sjukt längesen vi gjorde nått sånt, så det var kul! 
 
Nu är det inte många dagar kvar till påsklov! Ska bli så oerhört skönt med lite ledighet och lovet kommer starta med en trevlig utklädnadsfest, så det kommer börja bra iallafall! Kram på er, Amanda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0