I CAN'T STAND THAY YOU ARE PLAYING A GAME I EVEN DON'T HAVE THE KEY FOR.



I förra inlägget fick ni alltså ta del av av sista delen av mitt lov, och här har ni yttligare några bilder som jag hittade på Fannys blogg. Har tagit vara av lovets varje dagar så gott jag kunnat, har inte bloggat mycket alls men en liten inblick ska ni allt få...
Som ni vet låg jag hemma i influensan i flera dagar, men lyckades ta mig upp på benen till nyår som förövrigt firades hemma hos mig, BIG TIME! Tisdagen destog tillmestadels utav städning som ni kanske förstår men tog mig ner till stan för en kvällsbio även. Ons-Fre innehöll endast jobb. Fredagkvällen spenderades hos Clara med hela gänget, spelkväll skratt och prat, missade även 03.00 bussen hem så sov kvar där med henne och Frida, inte för att det blev mycket sömn men iallafall haha.. Va på lördagen på min första fotbollsträning med laget på måånader och lunchade sen med Ida, på kvällen bjöd jag sen över mina favoriter och vi umgicks natten lång. Film, pizzakäk och massage-timme, enkelt men ack så bra!

Har idag bara tagit det lungt, välbehövligt var ordet! Fixat lite här hemma, bastat med Frida, fixat naglarna och ska snart sova. Skolan väntar imorgon och jag är väl ALLT annat än taggad, men det ska ändå bli skönt att komma tillbaka till gamla vanor faktiskt och träffa alla efterlängtade klasskamrater. Hoppas ni haft det fint ni också alla läsare, LOVE, ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0